Kapitel 14

Previous:
Louis perspektiv:

Hon drog in mig i Harrys rum. De andra gick till köket.

”What is it?” Frågade jag när vi kommit in. Hon satte sig på sängen.

”Louis, answer me honestly now. Are you in love with Alex?” Frågade hon och såg allvarlig ut.


”Not in love, but I like her a bit”. Sa Louis.

“Louis, can´t we find you an available girl?” Frågade jag honom och log.

“Maybe, it´s hard to just let it go. But I trust you”. Sa han. Jag gick fram och kramade honom, han var som en storebror för mig. Så härlig, rolig och ganska snygg för den delen också. Vi gick ut till de andra och började äta. Till min förvåning var det riktigt gott. Vi skrattade och hade det riktigt mysigt. Sen plockade vi undan allt och gick till vardagsrummet och Niall satte på ”The last Song”. Jag och Alex hade fått välja film denna gång. Fast efteråt skulle vi se någon skräckis, som jag tyckte mindre om. Jag och Alex satt och nästan dreglade under filmen, Liam Hemsworth var så sjukt snygg. Då blev killarna lite ”tjuriga” så vi sa hur snygga de var, då blev de genast glada. Jag satt i Harrys famn, hans hand var på mitt lår. Det kändes pirrigt, men jag gillade det. Liam satt och höll runt Alex, som såg riktigt glad ut. När filmen slutade storbölade jag. Det gjorde jag varje gång jag såg den. Alex var bara lite tårögd. Så alla killarna tyckte det var en bra idé att bilda en kram hög eller något på mig.

”KVÄVS!” Ropade jag. De slutade, det gjorde de alltid när jag sa något på svenska. Bara för det började jag och Alex prata svenska. Killarna tyckte inte alls det var roligt.

”KÖTTBULLE!” Utbrast Harry och alla började skratta. Sedan blev det dags för film nummer två, en actionfilm var det till min förvåning. Abduction hette den, som Taylor Lautner var med i. Hunk nummer 1!

”Harry, I think you are handsome! But he, sorry but he is so freaking HOT!” Sa jag. Alex nickade instämmande, men viskade något till Liam, något bra eftersom hans leende spred sig över hela ansiktet.

“Maybe Zayn will sit with you?” Sa han och låtsades bli sur. Zayn öppnade sina armar, bara för att reta Harry slängde jag mig i Zayns armar. Han luktade riktigt gott lade jag märke till. Han var en sådan kille jag lätt föll för. Jag satt kvar där en stund medan Harry ”surade”.  Fast jag saknade sen honom så jag gick och satte mig i hans knä, tog mina armar runt hans nacke och kysste honom. De andra busvisslade, jag visste att Louis började. Harry tog sina armar runt mig. Sen vände jag mig om och kollade på filmen.

”Taylor is hot, but is he my boyfriend? No. My boyfriend is on the other hand really hot, and wonderful, good kisser and can sing. Taylor can´t sing, and I´m weak for guys who can sing”. Viskade jag till Harry.

“I´m pretty hot and can sing pretty well!” Sa Harry och log.

“REALLY HOT, I would  say! And you sing really well! I always thought you were the best singer, schh!”  Jag såg att han log stort. Han kysste mig på huvudet och kramade mig. Sen nynnade han riktigt tyst.

That´s what makes you beautiful...” Min favoritlåt av dem. Jag älskade Harry. Jag visste att många skulle tycka det var bara en crush eftersom det gått så snabbt. Men jag kände att det inte var det. Jag hoppades att det skulle hålla riktigt länge. Klockan var nu runt ett, men ingen var speciellt trött. Vi bestämde oss för att köra twister. Jag var en mästare på det. Men det sa jag inte. Liam började snurra, Niall fick börja. Han förlorade också först, vidare vig var han inte. Alex blev näst att åka ut, till sist var det jag och Zayn kvar. Jag visste att jag kunde trilla närsomhelst, men jag försökte hålla ett pokerface. Det lyckades, för plötsligt trillade Zayn ihop, över mig på något vis så jag blev mosad. De andra började skratta och nästan kissa på sig såg det ut som. Zayn och jag började också skratta när vi insåg hur konstigt vi egentligen låg. Louis föreslog att vi skulle köra singstar, jag totalvägrade eftersom jag verkligen inte kunde sjunga. Alex kunde däremot sjunga, hon spelade flera vändor mot killarna, som försökte få mig att sjunga. Men jag gav inte med mig. Klockan tre hade energin hos killarna försvunnit. De satt i soffan medan jag och Alex fixade oss inför natten. När vi kom ut såg de halv-döda ut, Niall såg ut att somnat. Vi ville inte väcka dem, de var så söta. Men precis när skulle knacka på Harrys axel hoppade de alla upp och skrek:

”KIDDING!” Både jag och Alex skrek till. De skrattade till men såg ändå trötta ut. Vi gav alla en kram, Alex gick hand i hand med Liam in till honom och Harry lade sin arm runt min midja och styrde mig mot hans rum.

”I think you should sleep without a shirt, it´s was really comfortable lying skin to skin”. Sa Harry och tittade på min tröja.

“You´d want that huh?” Sa jag retandes.  Han gav mig någon slags cute-puppy-look som jag inte kunde motstå. Men först gick jag och låste dörren, han flinade när han såg vad jag gjorde. Sen släckte jag och drog snabbt av mig tröjan och lade mig under täcket. Harry vände mig så vi låg ansikte mot ansikte, också så låg mina nakna bröst mot hans bröstkorg. Han kysste mig och höll om mig hårt. Jag kunde verkligen vänja mig vid det här.


Postat av: Malin

Bra!

Date:2011-12-10 / Time:01:30:05
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: