Kapitel 17

Previous:

”I love you guys”. Sa jag. De tittade på mig.

”We love you too Soph, you´re like our little sister!” Sa Zayn. De andra nickade instämmande.

”Well I don´t, that would be creepy!” Sa Harry och lade armen om mig.


Vi satt kvar på balkongen ganska länge, det var lite kyligt men jag hade Harrys armar runt mig, Zayn hade mina ben i hans knä, det värmde. Louis och Niall satt och såg inte ut att frysa alls. Jag kände mig verkligen glad över att jag sprang på Harry. Jag började skratta när jag tänkte på det.

”Why are you laughing?” Sa Louis och alla kollade på mig konstigt.

”I just remembered when I ran into Harry outside Milkshake City”. Sa jag, de började också skratta. När vi hade slutat skratta och satt tysta igen kom Alex och Liam ut. De höll varandra i handen. De satte sig ner.

”Hur gick det Alex?” Frågade jag henne.

”Det gick väl bra, han förlät mig. Men vi måste hitta en tjej åt Louis!” Sa hon och log. Louis reagerade när han hörde sitt namn.

”What?” Sa han.

”Nothing, Louis, our friend Kayla thought you´re really hot. Want her numer?” Sa jag och log mot Alex.

”Yeah sure! Is she hot?” Frågade han och blinkade flörtigt.

”YES!” Sa Harry. Jag vände mig om och låtsades sura.

”You´re hot too honey”. Sa han och kysste mig i pannan. Jag tog ner benen från Zayns knä och vände mig helt mot Harry för att kyssa honom. Zayn, Louis och Niall låtsades göra spy-ljud och gick in. Jag struntade i dem, jag såg i ögonvrån att Liam kysste Alex. Jag ställde mig upp och drog med mig Harry in till det rummet killarna inte satt i. De ooh-ade åt oss och jag räckte ut tungan som en tre-åring. När vi stängt dörren kysste Harry mig passionerat. Han drog av mig mitt linne och jag drog av hans tröja. Sen lade vi oss på sängen och fortsatte kyssas.

”HELLO, IT WAS REALLY COSY HERE!” Skrek Louis när han kom inspringande, sen lade han sig på sängen. Eftersom Harry låg över mig såg inte Louis mig halvnaken, men ändå kände jag hur mitt ansikte blev knallrött. Men då ställde sig Harry upp. Jag höll armarna över bröstet.

”Sophie, it´s like you´re wearing a bikini!” Sa Louis och rullade runt så han log bredvid mig. Jag lade mig på mage. Men då hörde jag någon som lät som en ninja och plötslig slängde sig alla över mig. Jag kände att Alex låg på mig. Sen knäppte hon även upp mig bh.

”ALEX WTF!” Skrek jag. Hon började skratta och sa åt alla att flytta på sig. Harry stod bredvid mig så jag tryckte mig mot hans rygg och backade in mot toan. De andra bara flinade. Jag låste snabbt och både Harry och jag började skratta.

”Can you fix my bra?” Frågade jag Harry och vände ryggen åt honom.

”No! I think that you should toss it out, for fun”. Sa Harry lekfullt. Jag flinade åt honom, men tyckte det var kul så jag drog snabbt av mig den och låste upp, kastade ut den, låste. Jag hörde att alla började skratta där ute. Vi började också skratta. Harry vände på mig och tryckte mig mot hans kropp. Jag tog armarna runt hans hals och flätade händerna i hans hår. Han hade armarna vid min svank. Vi tittade varandra djupt i ögonen och jag stängde ögonlocken och jag kände Harrys läppar tryckta mot mina.


Postat av: Sofia

sjukt grym :D

Date:2011-12-20 / Time:18:38:14
Hemsida: http://directionstorys.blogg.se/
Postat av: KA

underbart kapitel! :)

Date:2011-12-20 / Time:21:08:55
Postat av: Nina

Hej! Kolla gärna in min One Direction-novellblogg, onedtime.blogg.se! xx :D

Date:2011-12-20 / Time:22:36:57
Hemsida: http://onedtime.blogg.se/
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: